Cum sa vinzi materiale de constructii


materiale de constructiiElaborarea unei strategii de crestere a vanzarilor materialelor de constructii porneste cu o analiza riguroasa a mediului intern si extern al firmei vizate, pentru a se trece mai departe la un plan de actiune concret.

Exista o serie de actiuni considerate canonice in promovare: creatia si productia unor spoturi radio si TV cu difuzare la statiile locale, publicatii in presa locala, afisarea de materiale tiparite, instrumente specifice de fidelizare a clientilor (vouchere, bonusuri, discounturi).

Decora Stil Slatina, foloseste la acest moment instrumentele enumerate mai sus pentru a promova gama  materiale de constructii si amenajari interioare comercializate.

Se recomanda in plus, reorganizarea expunerii produselor in magazine, implementarea unui  sistem de merchandising coerent si  instruirea personalului de vanzari.

Cresterea cotei de piata va surveni ca efect al  unor actiuni combinate de crestere a vizibilitatii, de adaptare a ofertei si promovarii la profilul consumatorilor, mentinand in orice moment seriozitatea si profesionalismul serviciilor oferite.

Anunțuri
Despre

Internet, Marketing, tanar cronicar si pasionat de SEO Web Design

Etichetat cu:
Postat in Diverse

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: